bij de VIP honden opvang.
Het is absoluut niet een favoriet onderdeel van mijn werk, en het doel is om je hond een fijne tijd te bieden, maar duidelijkheid is dan wel weer prettig voor ons allebei. Dus daar komen ze:
Je vertrouwt je hond aan mij toe:
– op vrijwillige basis;
– voor de overgekomen periode;
De verantwoordelijkheid voor het verblijf van je hond blijft bij jou.
Ik zet mij volledig in om het verblijf voor je hond zo relaxed en gezellig mogelijk te laten verlopen. En ik ben niet verantwoordelijk of aansprakelijk voor eventuele onvoorziene minder fijne omstandigheden in de breedste zin des woords. Niet tijdens het verblijf en niet naderhand.
Ook op dit deel van mijn werk zijn de algemene voorwaarden van toepassing.
Ziekte:
Ook zoiets waar je niet aan wilt denken, maar wat toch fijn is om vast te leggen.
In eerste instantie neem ik contact op met jou (of met de personen van de andere 2 telefoonnummers) als je hond zich ziek voelt. Dan overleggen we samen wat de volgende stap gaat zijn. In het geval dat jij (of de 2 andere personen) niet bereikbaar bent of ik inschat dat de situatie acuut is, zal ik in het belang van je hond, zonder overleg in actie moeten komen. Al dan niet met een bezoek aan een dierenarts. De daarvoor te maken kosten komen voor jouw rekening. Ik hou je uiteraard van het verdere verloop op de hoogte.
Schade:
Kijk goed na of je hond is opgenomen in je WA-verzekering, want mocht je hond onverhoopt schade veroorzaken aan mijn eigendommen zoals huis(raad), opstallen en/of tuin, kleding, auto, apparatuur, enz. dan komen de kosten voor vervanging of reparatie voor jouw rekening.
Betaling:
Met het doen van de (aan)betaling ga je accoord met deze ‘kleine lettertjes’ en met de algemene voorwaarden.
~ Aanbetaling: 25% van de totale overeengekomen prijs, te voldoen bij reservering
op rekeningnummer NL46 KNAB 0606 0794 24 tnv Highfive4dogs te Putte.
~ De overige 75% is te voldoen 1 maand voor de ingangsdatum.
~ Je kunt ook alles in 1 x voldoen bij reservering.
Ontvang je graag een nota, dan stuur ik je die per mail. Geef je me dan je naam, adres, woonplaats gegevens plus je mailadres even door.
Annulering:
Annuleren is pech voor beide ‘partijen’ en we gaan er niet van uit.
Toch is het fijn om eea helder te hebben:
Als jij annuleert:
Annuleringskosten:
~ Tot 2 maanden voor de ingangsdatum: de kosten van de aanbetaling.
(als je het totaalbedrag in 1 x hebt voldaan, volgt er restitutie.)
~ Tussen 1 en 2 maanden: 50% van de totale prijs.
(als je het totaalbedrag in 1 x hebt voldaan, volgt er restitutie.)
~ Daarna: 100% van de totale prijs.
Als ik annuleer:
~ vóór de ingangsdatum; volledige restitutie.
~ na de ingangsdatum; restitutie van de resterende dagen.
Eerder ophalen:
Is het voor jou om wat voor reden dan ook noodzakelijk of wenselijk dat je hond eerder wordt opgehaald dan op de afgesproken datum, is er geen restitutie van het betaalde bedrag mogelijk.
Wil je boeken of heb je vragen, dan hoor ik je graag op 06-13041248.
En anders…heeeeel graag tot ziens bij de kennismaking!
Op naar een fijne tijd <3
De kleine lettertjes
Reacties uitgeschakeld voor De kleine lettertjes